رئیس‌جمهور سابق آمریکا هشدار داده که اگر کامالا هریس و معاونش تیم والز در انتخابات آتی پیروز شوند، دیگر چیزی از کشور آمریکا باقی نخواهد ماند.

ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ در اولین گردهمایی خود از زمانیکه کامالا هریس، «تیم والز» را به عنوان معاون خود معرفی کرد، این فرمانده مینه‌سوتا را به باد تمسخر گرفت.

طبق گزارش وبگاه پولتیکو، ترامپ در جمع هوادارانش در مونتانا گفت «او بسیار عجیب غریب است. اگر والز و هریس در این انتخابات نوامبر پیروز شوند، افرادی که برایشان شادی خواهند کرد، مارکسیست‌های مو صورتی، غارتگران، منحرفان، پرچم‌سوزها، حامیان حماس، قاچاقچیان مواد مخدر و قاچاقچیان انسان‌ها و تصرف‌کنندگان اسلحه‌ها خواهند بود».

این در حالی است که چند روز پیش، والز در انتقاد از ترامپ گفته بود که او در مواجهه با بحران کرونا «خشکش زده بود»، اقتصاد آمریکا را تضعیف کرد و در زمان او آمار جرم و جنایت افزایش یافت.

ترامپ نیز والز را به ترویج سوسیالیسم متهم کرد و گفت که هریس نیز سیاست‌های مشابه والز داشته و به همین دلیل بوده که او را به عنوان معاون خود برگزیده است.

ترامپ سپس هشدار داد که اگر کامالا هریس بعنوان رئیس‌جمهور آمریکا برگزیده شود و والز نیز معاونش شود، ایالات متحده به یک «کشور کمونیست تمام عیار تبدیل می‌شود».

ترامپ که اغلب نام هریس را به اشتباه تلفظ می‌کند، رقیب دموکرات خود را به دلیل آن‌که تاکنون از زمان انتخاب بعنوان نامزد دموکرات‌ها،مصاحبه‌ای انجام نداده، «خنگ» خواند.

هریس گفته تا پایان ماه جاری میلادی (آگوست) قرار است اولین مصاحبه خود را انجام دهد.

ترامپ سپس ادامه داد که اگر هریس در انتخابات آمریکا پیروز شود، «ما دیگر کشوری نخواهیم داشت».

اظهارات ترامپ درست ساعاتی پس از گردهمایی انتخاباتی والز و هریس در آریزونا مطرح شد.

هریس با انتقاد از ترامپ گفت «او از یک اقدام بزرگ در خصوص امنیت مرزی صحبت می‌کند اما حرفش با عملش یکی نیست».

کد خبر 873149
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha